Üye Olan Müşterilerimize İlk Siparişe Özel %15 İndirim Kodu : BTFLY20
Bizi Takip Edin

Sıkça Sorulan Sorular

Kargolama şekli nasıl? Ürün nasıl kargolanıyor, bozulur mu, kırılır mı, erir mi?

Ürünler kırılmayacak şekilde baloncuklu poşete sarılı bir şekilde kargolanıyor. Son kullanma tarihleri kutu üzerinde yer alıyor. Tarihlere göre tüketilmesi durumunda herhangi bir bozulma olmayacaktır. Erime potansiyeli olacak ürünler soğuk jel ile gönderiliyor.

Nasıl sipariş verebilirim?

www.butterfly.com.tr sitesinden ürününüz seçip, sepete ekleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.

İstanbul dışında şubeniz var mı?

İstanbul dışında şubemiz bulunmuyor.

Hangi şube ne zaman açık? Şubelerinizi nasıl bulabilirim? Şubeleriniz kaçta açılıyor?

Şube çalışma saatlerimiz normal zamanlarda 10.00-22.00 arasındadır.

Kapıda ödeme var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmuyor.

İstanbul içine tüm Türkiye’ye ya da yurtdışına sipariş edebiliyor muyuz?

Dondurma, Mochi ve Pasta ürünleri haricinde tüm ürünleri yurtiçine gönderebiliyoruz.

Ürünlerinize kapsamlı olarak nereden bakabiliriz?

Tüm ürünlerimiz www.butterfly.com.tr online sitemizde yer almaktadır.

Özel günlere ilişkin (doğum günü, yılbaşı vb.) ürün/hediye üretiyor musunuz? Mesela pasta ya da hediyelik çikolata paketi gibi.

Özel günlere ilişkin ürünlerimiz sitemize güncel olarak ekleniyor.

Ürünün boyutunda/yazısında bir değişiklik yapılabiliyor mu?

Boyutla veya yazı ile ilgili değişiklik yapılabilir. Bunun için 0212 352 77 83 nolu numarayı arayıp yardım alabilirsiniz.

Glütensiz/şekersiz/laktozsuz ürünleriniz var mı?

Glütensiz: glütensiz kurabiye, çikolata ve mochilerimiz mevcut.

Laktozsuz: süt içermeyen tüm ürünlerimiz laktozsuzdur. Mochilerden; mango, çilek mochi laktozsuz ve vegandır.

Şekersiz:%100 şekersiz madlen,%80 stevia madlen ürünlerimiz şeker içermemektedir.

Mochi siparişim İstanbul dışı bir yere geliyor mu?

Mochi sadece İstanbul içi siparişlere açıktır.

İnternetten sipariş verebilir miyiz?

www.butterfly.com.tr online sitemizden sipariş verebilirsiniz. Ayrıca Trendyol, Hepsi Burada, Çiçek Sepeti, yemek sepeti, getir, fuudy, gibi online mecralardan ürünlerimizi sipariş edebilirsiniz.

Toplu sipariş verebilir miyiz?

Toplu sipariş için;

0532 244 26 06

numarası ile irtibata geçebilirsiniz.

Hediye paketini nasıl seçebilirim?

Hediye paketi kullanmıyoruz. Özel olarak tasarlanmış kendi kutularımız ile gönderim sağlıyoruz.

Sipariş ortalama kaç günde teslim ediliyor?/Aynı gün teslimat var mı?

İstanbul içi aynı gün teslimat için kurye seçeneğini seçebilirsiniz. Siparişler ortalama 3 iş günü içinde teslim oluyor.

Siparişim belirtilen günde teslim olmadı nasıl ulaşabilirim? Kargoda çıkan sıkıntılar için kimle konuşabilirim?

Siparişleriniz ile ilgili;

0212 352 77 83 no'lu numarayı arayabilirsiniz.

Hediye ürünlerde faturanın gönderilmemesini nasıl sağlayabilirim?

E-fatura mükellefiyiz. Fatura sipariş veren kişiye mail olarak iletilir. Alıcıya herhangi bir fatura gitmiyor.

Franchising veriyor musunuz?

Bu konu ile ilgili ;

kurumsal@butterfly.com.tr

online@butterfly.com.tr

mail adreslerine mail atarak bilgi alabilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.